Mijn winkelwagen

Gratis bezorging

Laagste prijs garantie

Advies nodig? Bel 026-8454658

 

 

 

  Klantenservice -  Ruilen en Retournerenterug naar hoofdmenu

 
 

ruilen en retour
Veelgestelde vragen over Ruilen en Retourneren

1. Binnen welke termijn retour zenden?
2.
Betaal ik verzendkosten wanneer ik iets retour verzend?
3.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
4.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen?

 

Zichttermijn 
Bij ons kunt u een artikel maar liefst binnen veertien (14) dagen ruilen of retourneren. U kunt het product per post retour zenden of langskomen in een van onze winkels. Tijdens de zichttermijn verwachten wij dat u zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. Producten die beschadigd of enige tijd gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice. Wij zullen binnen 10 dagen uw betaling terugstorten inclusief de retourkosten.

naar boven 

 

Procedure Ruilen en Retourneren
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u de volgende procedure aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.
 

1 Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen
2 U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
3 Na ontvangst van uw zending, sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail .
4 Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug,
   afhankelijk van uw wens.

naar boven