Mijn winkelwagen

Gratis bezorging

Laagste prijs garantie

Advies nodig? Bel 026-8454658

 

 

  Klantenservice -  Garantie terug naar hoofdmenu

 
 

Garantie bij Allesvoor
Veelgestelde vragen over Garantie

1. Wat te doen als mijn product defect raakt?
2. Wat als het ontvangen product niet functioneert?
3. Hoe maak ik gebruik van mijn ganratie?
4. Hoe neem ik contact op met de fabrikant van mijn product?



Garantietermijn

Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. AllesvoorTV.nl heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd herstellen door de leverancier. Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.

naar boven

 

Uitgesloten van Garantie

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie: gebroken schermen schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik  en vocht- of waterschade

naar boven

 

 

Defect bij Ontvangst (DOA)

Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld altijd de aankoopdatum, type product en serienummer. Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar.

naar boven 

 

 

Procedure Garantie en Defecten

Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u de volgende procedure aan te houden. Zo kunnen wij het voor u zo soepel mogelijk afhandelen.

Plasma en LCD

AllesvoorTV.nl maakt gebruik van de thuisservice die geboden wordt door de fabrikanten van de desbetreffende producten. Dit geldt voor bijna alle Plasma en LCD televisies. U vraagt een thuisservice aan via onze klantenservice en wij zullen zorgen dat de servicedienst van het merk contact met u opneemt voor het maken van een afspraak.

 

  • Meld bij onze klantenservice dat u een defect artikel heeft.
  • Vermeld Datum Factuurnummer/Datum Aankoop/Typenummer/Serienummer en de klacht 
  • U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  • De thuisservice van het desbetreffende merk zal contact met u opnemen voor het maken van een afspraak.
    Modellen die niet onder thuisservice vallen kunnen bij ons gebracht worden.
  • De monteur komt bij u langs en zal als het mogelijk is de klacht direct verhelpen of neemt het product mee ter reparatie. Het product wordt ook weer bij u thuisgebracht nadat het is gerepareerd als u gebruik heeft gemaakt van de thuisservice.
    In het geval van ingebrachte artikelen nemen wij contact met U op wanneer het gerepareerde product opgehaald kan worden


Overige artikelen

 

  • Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen of zelf wilt komen brengen.
  • U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  • Na ontvangst van uw zending, krijgt u van ons een ontvangsbevestiging.
  • Wij sturen het apparaat door naar de leverancier en als het apparaat gerepareerd terug is krijgt u van ons bericht dat u het kunt komen afhalen of dat het apparaat naar u wordt verstuurd.

naar boven

 

Neem contact op met de fabrikant/importeur


1 jaar garantie
0900 - 3 555 333
 
2 jaar garantie
hch@harman.com of 0900 765 33 37 (CE-Repair)
 
2 jaar garantie
hch@harman.com of 0900 765 33 37 (CE-Repair)
 
2 jaar garantie
0900 543 5454(Belgie: 015-20 02 55)
 
2 jaar garantie
Logitech support afdeling
 
2 jaar garantie
073-6402803 (www.e-care.nl)
 
2 jaar garantie
 
0800 - 023 0076
 
2 jaar garantie
0900-PIONEER (0900 - 7466 337)
 
Garantie termijn afhankelijk van product
0900 - SAMSUNG (0900 - 7267864)
(vanuit België 02 201 24 18)
 
1 of 2 jaar garantie
Alle Bravia toestellen v.a. 1 maart 2009, 2 jaar garantie
020 - 658 1888
 
2 jaar garantie
026-3233162 (Selectro Service)
 
 
1 jaar garantie 026-3233162 (Selectro Service)
 
2 jaar garantie (na registratie 3 jaar) 0900 7427723 (0,10ct per minuut)
 
2 jaar garantie 0900 0576 (0,10ct per minuut)
 
2 jaar garantie 0900 202 0767 (0,10ct per minuut)
 (vanuit België 078-15002)

naar boven 



 

Garantie 1 jaar
Service center 0900 - 3 555 333(25 cent p.min.)



De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Akai verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Een defect product kan op de volgende wijze worden aangeboden:
- via de detaillist waar u het product heeft gekocht
- direct bij de eigen technische dienst van Akai.

Als u het defecte apparaat naar de technische dienst van Akai stuurt, dan dient u de aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het apparaat deugdelijk te verpakken. Verzending geschiedt op eigen risico. Het adres is:

Electronic Technical Center
Kolenbranderstraat 28
Industrieterrein Donkersloot-Noord
2984 AT Ridderkerk

Openingstijden van het service center zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.

 
Garantie 2 jaar
Service center hch@harman.com



De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Harman/Kardon verzorgd, via het bedrijf CE-Repair. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Een defect product kan op de volgende wijze worden aangeboden:
- via de detaillist waar u het product heeft gekocht
- bij CE-Repair in Mijdrecht

Als u het defecte apparaat bij CE-Repair brengt of opstuurt, dan dient u de aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het apparaat deugdelijk te verpakken. Verzending geschiedt op eigen risico.

CE-Repair Mijdrecht
www.cerepair-mijdrecht.nl
0900 765 33 37
Garantie 2 jaar
Service center hch@harman.com



De service- en garantieafhandeling wordt volledig door JBL verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Een defect product kan op de volgende wijze worden aangeboden:
- via de detaillist waar u het product heeft gekocht
- bij CE-Repair in Mijdrecht

Als u het defecte apparaat bij CE-Repair brengt of opstuurt, dan dient u de aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het apparaat deugdelijk te verpakken. Verzending geschiedt op eigen risico.

CE-Repair Mijdrecht
www.cerepair-mijdrecht.nl
0900 765 33 37


naar boven

 


Garantie 2 jaar
Telefoonnummer klantenservice 0900 - 543 5454 (lokaal tarief) (Belgie: 015 - 20 02 55)


De service- en garantieafhandeling wordt volledig door LG verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.Bij een defect of storing aan uw LG product dient u contact op te nemen met het telefoonnummer van de klantenservice van LG. Veel problemen zijn vaak door u zelf al te verhelpen (door instellingen te wijzigen of uw apparaat anders aan te sluiten bijvoorbeeld), zonder dat er reparatie nodig is. Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan kunt in het onderstaande schema zien welke garantiebepaling voor u van toepassing is.

LG Electronics Benelux levert de volgende garantiebepalingen:

Plasmascherm   Aan huis service, u kunt een afspraak maken met de klantenservice van LG
 
LCD Televisie van 36 inch of groter   Aan huis service, u kunt een afspraak maken met de klantenservice van LG
 
LCD Televise kleiner dan 36 inch   U kunt uw product in een van onze winkels langs brengen of opsturen. Wanneer u het apparaat naar ons wil toesturen, dient u de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. U dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. U moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.
 
Blu-Ray / DVD / Home Cinema Sets   U kunt uw product in een van onze winkels langs brengen of opsturen. Wanneer u het apparaat naar ons wil toesturen, dan dient u de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. U dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. U moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken
voor reparatie.